I Miss You So Much ♥

sejak pertama kali aku berkenalan dengan dirimu , aku dapat merasakan yang kau adalah seseorang yang sempurna buat diriku ini .aku terasa seperti ingin mendekatkan diriku dengan dirimu , pada mulanya aku mengenali dirimu aku rasakan seperti aku lah perempuan yang paling bertuah sekali dalam dunia ini dan apabila kita telah mengenali diri masing-masing aku rasa seperti kita ini adalah pasangan yang serasi kerana kita mempunyai minat dan kesukaan yang sama . alangkah indahnya apabila kita telah menjadi sahabat yang sangat rapat dan akhirnya kita menjadi pasangan yang paling serasi tapi itu semua tidak dapat bertahan dengan lama , ianya dapat bertahan selama sebulan lebih sahaja kerana ada orang ketiga dalam perhubungan kami . hubungan kami mula menjadi renggang dengan perangainya yang mula menjauhkan dirinya padaku , aku tidak mampu untuk berkata apa-apa . aku hanya mampu mendoakan yang terbaik sahaja untuk dirinya :(