BODOH !!!

kau dah pergi melaka best-best then dekat sana kau orang boleh pulak mengutuk aku kan ? apa punya kawan lah kau orang ini kan , aku pun tak faham dengan perangai kau orang yang suka sangat mengutuk pasal orang . agak-agak lah weh kalau nak mengutuk pun kan ! selama ini aku diam aje apa yang kau orang buat dekat aku tapi kali ini aku dah tak boleh nak sabar lagi dah sebab kau orang dah melampaui batas sangat , aku duduk diam-diam dekat rumah tertiba kau boleh pula hantar message dekat aku "babi!pukimak!" padahal aku tak tahu apa-apa pun masa itu tertiba aku kena maki . pehh ! memang aku baran gila ahh masa itu tapi aku boleh sabar lagi then aku call kau tapi adik kau yang angkat and then dia cakap "lu jangan langsi sama gua kalau lu tak mahu lu punya kepala pecah" . itu lagi lah buat aku makin baran and aku still boleh cakap elok-elok lagi dengan kau tapi kau boleh pula marah-marah aku , aku fikir kau ini form 1 aje kalau tak memang aku bagi penampar free je dekat kau ! aku buat baik dengan kau selama ini tapi kau buat aku macam ini kan ? tak ape , terima kasih sangat-sangat eh bangang ! orang bagi kau bunga rose tapi kau balas orang dengan bunga taik ayam , perangai kau lebih teruk daripada syaitan lah weh ! gentle aku cakap ahh sebab mulut kau yang tak ada insuran itu , kalau boleh kau suruh mak kau insurankan mulut kau itu sebab mulut kau itu dah lebih dari kurang ajar !